091012

God morgon! Nu har jag sovit klart för idag. Mår faktiskt bra idag om man tänker på hur jag mådde inatt. Jätte konstigt. Jag vaknade mitt i natten och var tvungen att nästan springa till toaletten för att inte spy i sängen. Tror det var korvjäveln med bröd jag åt på kvällen som fucket upp min mage. BLÄ! Men ingen maginfluensa här inte. Jag är frisk som en nötkärna. Ska uträtta lite grejer innan jag börjar jobba. Så LETS GET TO IT!

Hörs innan jag drar iväg! ♥


Jag älskar den här vårbilden alltså. Hoppas jag får ett lika fint höstkort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fısken :)

bılderna kommer senare ıdag..jag kommer va FF hela kvallen efter fem serdar drar tıll jobbet och resten av famıljen skall ıvag nagonstans och jag tackade fınt nej att folja med..

Hande en sınnessjuk grejj ıgar kan abra berattas pa msn haha assa du hade dott..ja gjorde nastan det..

du vet nar man vıll skratta men man verklıgen ınte far de..en san upplevelse..

Pussssssss

2009-10-12 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0