Stinky..

Om ni hade luktat på mig nu hade ni svimmat. Shit alltså, ska slänga mig i duschen nu med en gång och sen ska jag skala en morot och steka lite kyckling. Dagen på jobbet gick fort trots att det inte var mycket att göra. Gick inte hem från jobbet men jag hoppade av bussen många hållplatser innan min för att en äcklig gubbe satt och hostade och nös hela tiden. Så jag fick iallafall 30 minuters promenad hem I RUGGIGT VÄDER. Tack gubbajävel :D! Nej nu står jag inte ut med mig själv.


tagen igår, jag har verkligen ingenting att göra ibland!


Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Nice pic me like =) Oh kärleksmums är bara för goda , de smälter i munnen haha, Ha en trevlig kväll sötisss :D

2009-11-09 @ 18:04:35
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din dag varit? :D

2009-11-09 @ 18:38:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0