Snart är det advent!

God morgon på er.

Hoppas allting är bra med er. Själv har jag lite ont i ryggen men det går nog över. Ska alldeles snart äta frukost och börja göra mig iordning för jobb. Jag börjar ju jobba kl2 så jag har egentligen ganska bråttom. VART ÄR MOTIVATIONEN?

Har ni tänkt på att om bara 2 veckor och 4 dagar är det  första advent. Seriöst hur snabbt får tiden gå egentligen? Snart är det dags att börja fundera på vad man ska ha på sig till nyår, vart man ska fira nyår och med vem? Och mer relevant, Vart ska man fira julafton i år? Blir det med hela släckten som man små planerat eller blir det som vanligt med bara familjen? Och isåfall vart? JULKLAPPARNA är inte ens på började! Shit.. Stoppa klockan!

Annars ska jag inte göra ett skit som vanligt. Jävlar vilket kul liv man har.  
Kommer nog med lite Bh-Skola ikväll, frågan är bara vad jag skak tipsa om?! Får se om jag får napp om någonting på jobbet.

Nu ska jag äta frukost. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: S'

ha en fin dag du me :)

2009-11-11 @ 13:55:34
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Qb

snygg bild

2009-11-15 @ 19:47:13
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0