Russian Roulette

Hej på er!

Här sitter jag och sjunger så det står härliga till. Kanske lägger upp en litet snutt senare. Kom precis hem från skolan och jag får mer och mer klart för mig för varje lektion jag går på att jag verkligen inte tror på Guds existens. Eller religionernas grundande! Tyvärr alltså. Jag tror på mig själv istället.
Jag ska snart laga lite mat för jag har inte hunnit äta någonting än, inte ens frukost så jag börjar bli lite smått hungrig. Japp, nej jag ska återgå till mitt sjungande =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0