länge leve jag!

lång dag, tycker jag eftersom jag inte fick en ordentlig söm inatt. Jag har fått svårt för att somna vilket är riktigt irriterande. Har iallafall varit i skolan idag, fick Vg och G på proven vilket jag är grymt nöjd med. Efter lektionen cyklade jag till jobbet och fikade med Chefen. När jag kom hem ville jag åka iväg och köpa lite målar grejer så nu har jag ny akvarell färg och lite tavlor. En tavla gick till spillo vilket inte är kul men så är det!

Har faktiskt målat en tavla till Therese. En tavla som symboliserar början på hennes och hennes mans liv tillsammans. Får se vad hon tycker om den. Jag är jäkligt färgglad iallafall. Du ska få en snikpik Therese:

Nu ska jag ta ett bad eller en lång dusch kanske. Och sen ska jag gosa ner mig i soffan framför idol. 

Puss på er tills nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Therese

oooh en tavla fy fan vad glad ja blır..

den ska med mıg hem... oooh vad rolıgt..

du ar bast

PUSS

2009-11-21 @ 10:22:29
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0