Klockan är ju bara halv ett!

VET NI hur kallt det är ute eller? Jag sitter fortfarande med halduken och koftan på mig för jag fryser så. Iskalla vindar trots att solen ligger på. Jag älskar det! Lektionen gick bra, jag målade mest, för jag var trött och orkade inte riktigt konsentrera mig. Men jag skrev iallafall 3 A4 med information om ämnet så helt lost var jag inte! Nu är det inget mer skola denna vecka för vi har hemprov på 2sidor med frågor. Jag ska sätta mig med det på en gång och börja lite smått faktiskt. Har ju nästan all tid i världen! Mat först kanske?



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - LovelyC

häärligt:D varit dålig på att svara men ja det går verkligen toppen här nere i sthlm livet rullar på :)

2009-11-03 @ 13:49:26
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0