Jag sover fortfarande

God morgon på er. Fy fan va trött jag är. Det var riktigt länge sen jag var uppe före kl9. BLÄ säger jag bara. Jag fryser och är halvt täpt i näsjäveln. Ska snart åka iväg med bussen till skolan för en lektion på 1,5h ONÖDIGT! När jag kommer hem kommer jag nog lägga mig och sova någon timma för jag är trött som en ZOMBI! USCh hur ska jag orka lyssna på tantan i över en timme? jaja.. Vi får väl se hur det går.

Fick en mail från jobbet i sthlm "Hej Mimmi, Pga. sjukdom och annat är vi inte klara - återkommer med besked så snart vi har det."

Då är loppet inte kört än :D!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jobb i stockholm?

2009-11-03 @ 11:17:09
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej sötan! :)

Allt bra med dej? :)



KRAM

2009-11-03 @ 13:13:39
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0