God Natt!


Jag bara älskar min nya försiktiga mohawk frilla och photoshop är min bästa vän..

Vet ni vad jag kom på.. Det är fan snart jul. Seriöst, det känns som om det inte var alls länge sen jag firade nyårsafton på Gotland med mina damer och herrar. Är året för kort? JA, det tycker jag. Jag tycker man ska förlänga året med någon månad. Fan.. har ingen tänkt på att man blir äldre hela jävla tiden. Snart är jag permobiltanten som kör på små yngel inne på konsum för att jag ska ha den sista ärtsoppan!

Shit alltså. Dags att göra någonting av livet kanske?

Kommentarer
Postat av: Therese

brjar blı orolıg nu assa....



en brıtney det badar ınte gott..

MEN de sag bra ut ;) du passar ı det....

sjalv e man ju alltıd ful sa de spelar ju ıngen roll om ja kapar av allt ;)

2009-11-08 @ 10:01:14
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle
Postat av: mike tyson

Omg har du klippt mohaik din galning hur vågade du kvinna.

2009-11-10 @ 06:04:59

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0