Ennu en dag.

Jag hatar att vakna och innan man hunnit bli klarvaken bli ledsen och irriterad. Kattjävlarna har varit på mina tavlor som inte torkat än och sen hoppat upp i min soffa. Så nu är det massor med oljefärg i min tygsoffa.GLÖMDE ju nämna att min soffa är gjord av Karl Malmsten. Jaja man kan ju inte skjuta dom för de lilla?!

Just nu håller jag på att göra mig iordning för jobbet. Ska åka iväg om ett tag för att hinna luncha på stan. Sushi får det bli idag. Mmm så gott.

Vissa människor föds snygga, andra får kämpa sig till det.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Rihanna är snygg, cool stil också ;)

Allt bra idag?

2009-11-04 @ 18:34:52
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Jonna

fast de skorna var inte direkt en hit :/

2009-11-06 @ 23:13:53
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0