En dag i November

Hej på er. Sitter här och funderar på om jag ska duscha en snabbis innan jag åker iväg till Ikea. Måste ringa Q med och hinna förbi biblioteket innan jag åker över till Öland. Skulle vara skönt om jag hittade en kofta med som jag kan ha på jobbet men vet inte riktigt vad jag vill ha för kofta. Vill förbi slottet med eftersom min chef ställer ut på julmässan nu med sin keramik. Hade varit kul att se hennes konst. Nej, nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Jag mobilbloggar kanske lite under dagen. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0