Vart är myggorna?

ALLA MINA SAKER ÄR BORTA! Nu känns det inte ens som om jag hör hemma här längre, allting är ner packat och BLÄÄ, men om jag ska sluta leka dramaqueen och hålla mig till verkligheten så bryr jag mig inte om att mina grejer inte är uppackade! NO BIGI! jag ska alldeles snart skita och skrubba ansiktet för att sen VÅLDGÄSTA sängen. Ni har hört det förut: Jag är DÖ trött! Det tar på krafterna att se på när Mom packar ner allt jag har! grymt jobbigt alltså. Nej har inget att tillägga förutom att JAG SAKNAR DIG DIN FIS!


Puss på pannan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0