väldigt bra dag.

älsklingar! Idag har jag haft en sån bra dag alltså. Helt underbart, visst var vädret rena skit vädret men det har inte hindrat min dag från att ha varit underbar. Dagen på praktiken har varit lugn, jag har mest pysslar i lagret och fyllt på med varor i butiken. På bussen hem så var det så skumt väder ute alltså, himlen var både svart och blå samtidigt som solen sken och regnet spöade ner. Jag blev nästan lite skraj i brallan att typ "marsmänniskor" skulle attackera. jaja, hoppas ni haft en bra dag. Nu ska jag äta. Pussna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0