Torsdag

God morgon på er. Här sitter jag inne vid mom med grovbröd i handen och äter lite, smakar sisådär men nyttigt är det och man håller igång till lunch på en macka. Det är bra. Blev klart riktigt snabbt idag så nu hinner jag slappna av innan jag skall gå bort till bussen som går vid åtta. Det är jobbigt att behöva sitta på bussen 1 timme för att komma in till stan men, det är det värt med tanke på att jag ska få jobba. Nej nu ska jag se på nyheterna så vi hörs ikväll.
Ha en underbar dag. Puss!

min jobbklädsel, tråkigt med svart jag som älskar färger, men vad gör man inte!


Skorna fick man ha i rött eller svart och självklart tog jag och köpte ett par sköna röda dojjor! Lite mer färg ni vardagen lixom. Kanonkula =D

Kommentarer
Postat av: kale

iiihhh snygga skor :D

2009-05-08 @ 19:45:50
URL: http://prettyshawty.blogg.se/
Postat av: jen

vart jobbar du?:)

2009-05-10 @ 01:14:45
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0