Söndag

God morgon Sverige. Och Grattis till Norge, helt värdiga vinnare absolut.
Gårdagen var ett riktigt fjasko som jag hade förutspått. Det blev ingen fest då vissa hade bestämt sig för att bete sig som fjortisar hela kvällen, bråka slåss och pisamheter, DRAMA! jag tog min väska och gick vid halv 11. Jag fick huvudvärk och skämdes för deras skull, jag hann inte ens få i mig ett glas vin. KATASTROF. Jag spyr på er och jag kommer då aldrig någonsin visa mig i eran närhet igen. När man gör så mot en kvinna så förlorar man min respekt helt och hållet.
Anyway, såg slutet på eurovision igår med mom och värst spännande var det ju inte. Norge vann överlägset.

Idag ska jag och mom packa lite som är kvar. Vi flyttar ju till stan om 2 veckor, det ska bli så sjukt kul. Jag har lite seperations ångset bara. Vill inte lämna katterna jag har nu men det måste jag nog, om jag inte kan tjata tillräckligt mycket på mom så hon inte orkar höra mera?!.. SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLAAAAA MAMMAAAAAAA!!!!

Jaja, nu ska jag ut i solen igen, vill ha färg i ansiktet.
Välkomna till alla nya läsare, kul att ni är här!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0