Slutet av dagen

Trött är man efter en dag som denna, Herre så mycket folk men det lär ju bli 3 dubbelt till sommarn, jag längtar! Sitter här i Bh och sjunger ave Maria =) den låten är sjukt svår i tonerna. Ska faktiskt skrubba ansiktet med mina produkter om ett tag och sen rengöra käften och sleepa för imorgon vill jag inte vara lika trött som jag var idag. På tal om ingenting så är jag helt förälskad i rapsåkrar, den gula färgen gör så att hela jag blir glad. MÅSTE ut på torsdag (då jag är ledig) och ta lite fina kort, ska försöka få mamma till att vara fotograf. Ska fråga henne imorgon! Jag älskar att ha fina kort på mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0