Pirr

Hojt, då var man hemma i Mörbylånga igen. Jag och mom har precis ätit mat, Gott. Jag är helt slut faktiskt samtidigt som jag är riktigt pirrig och kanske till och med lite spänd inför imorgon, som är första dagen på praktiken. Det ska bli så grymt spännande och kul. Jag är nervös.
Jag ska lägga mig tidigt ikväll( egentligen vill jag sova nu) så jag är pigg imorgon. Innan jag lägger mig så ska jag fixa till mina naglar för dom är så sjukt ojämna nu så till och med jag tycker det ser förjävligt ut. Det fungerar ikke!



Emelie mailade över denna bild från nyår på Gotland. Jag är en liten muppdiva kan jag tänka mig alltså!? meeeeeeeen, jag älskar mig endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0