Pilutta dig..

Hej min pungråttor. Hur mår ni? Jag mår toppen, jag håller på att packar, NEJ nu ljög jag. Mom lagar mat och jag sitter här men, vi ska packa efter maten. Jag tog en tupplur förut med Nisse. Jag får sån ångest när jag tänker på att lämna honom Skavsår!
Jag som egentligen skulle in till Färjestaden idag och se på pojkarna repa, tror nog inte det hinns med alltså. Det får jag ta en annan dag, när jag är mindre stressad. Hela min lägenhet ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG! Kläder överallt, saker överallt. wellwell, det blir det ändring på snart. Hörs senare..


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0