Måndag

God morgon, hur mår ni? Jag mår bra, lite trött men det är ingenting som skall hindra mig från att njuta av min första dag på praktiken som leder till jobb. Sitter inne vid mom då min dator är helt cp och inte vill fungera som jag vill att den ska göra. Idag är det skitväder här, grått och regnigt, Inte så kul för mitt hår, lätt irriterande! Vaknade av ren panik för jag drömde att jag var på mallorca med blondinbella och hennes kille, och att jag glömt bort att jag skulle praktisera. Det var lite jobbigt att vakna till det, sen har jag sovit dåligt inatt, väldigt dåligt. men men, nu ska jag snart åka till färjestan för jag får skjuss dit av mom så jag slipper sitta på bussen ända härifrån.

Hörs när jag kommer hem lovebirds.


September come to me!

Kommentarer
Postat av: RIVETS

härlig bild!

2009-05-04 @ 17:02:12
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0