Måndag

Hello, nu sitter jag här igen, på klädd och ska dra på mig lite puder i ansiktet. jag är sjukt trött men det hoppas jag på ska försvinna snart. Jobb jobb jobb, sista praktikveckan börjar idag och nu är det bara 3 dagar kvar till flytten! På torsdag så smäller det. HUR BLIR DET MED SÄNG? HUR BLIR DET MED SÄNG? jag måste köpa en säng men när fan ska jag ha tid. Well well det ordnar sig. Ikväll är det snesprång och någontingskap på 4:an halv 8, DRÖM PROGRAM! Det är verkligen min humor alltså. DAGOTTO är min dröm man efter Homer dåra! Nej nu blev klockan mycket. Hörs ikväll.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0