LÖRDAG

Halloj, Nu ska jag och mom snart åka över till Öland och städa lägenheten. Jag har sovit gott inatt, ingen techno granne inte. När vi har städat klart ska vi hit igen och BORRA BORRA BORRA, mina kära hyllor ska upp idag. Ikväll är det springbreak ute i skällby. Undra om man ska dra dit? Måste få tag på min boy.friend och kolla om han ska ut ikväll. Hade varit kul, Min Mika är ju i skåne (jävla jävel) så henne kan jag ju inte dra med mig, KOM HEM NU GRANNE!
Nej nu ska jag  klä på mig sen åker vi.



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0