Lördag

God morgon god morgon rise and shine. Här sitter jag pigg som en lärka. Vaknade vid 8 så jag har redan hunnit duscha och fixa mig lite smått. Idag ska jag umgås med min Q-boll och jag vill att vi ska ha picknick vid slottet. Sen får vi se vad vädret tillåter och vad MR går med på. Just nu är det klarblåhimmel men det blåser. Äcsh så länge det är varma vindar så är det okej. Ska ut och kän´na efter om en stund. Just nu så tvättar jag, ska vänta på att mamma vaknar så jag kan äta frukost. Har ju plockat in allt mitt till henne eftersom jag sällan äter här hemma.  Nej nu ska jag sätta på mig lite kläder.

PUSS


Idag  köper jag mig nog en Ben&Jerry´s alltså..SÅÅÅÅÅÅ jävla gott

Kommentarer
Postat av: Mika

haha, jag sa ju att man blir beroende!!

2009-05-23 @ 09:11:49
URL: http://zyxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0