Klä av mig naken.

Hojt, tidigare idag så gick jag ner till affären och mötte upp Nadine, handlade lite mat och gick tillbaka till mom. Det blev hamburgare. Jag har blivit en riktigt munktorsk. INTE BRA men fy fan så gott det är. Sen har jag mest bara vara irriterad idag, vet inte varför men jag surar lite smått åt allt och ingenting. Imorgon är det jobb som vanligt, och det ser jag framemot. Nadine ska beställa biljetter till ÖlandRoots imorgon med, Det ser jag framemot GRYMT mycket. Jag borde egentligen gå in till mig och städa lite och så innan parlamentet börjar.

Jag måste börja använda min kamera igen för min blogg är så bildlös!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0