Hemma, aaaa,aaaaa!

Hej, nu är jag hemma, tidigt va?!, Jag fick skjuss hem, skönt som satan att slippa sitta på den jävla bussen i en timma. Här hemma hos Mom känner jag inte igen mig längre, Det ser helt skumt ut, kartonger på katroner och massor med bara tråkigheter. IMORGON FLYTTAR VI, OCH IMORGON KVÄLL KAN JAG SE PÅ SIMPSSON I KALMAR! Helt sjukt.. Jag MÅSTE köpa en Säng imorgon, Detta är lite av en panik känsla för mig just nu! Wellwell, jag sover i soffan om det ska vara så! Stockholm behöver jag till med, träffa min älskade Channa och bara visa att jag älskar henne! Jag finns här gums! Snart är det mat, och jag är så hungrig!

Hörs senare!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0