Fredag

Är man snygg så är man, eller hur? Jag är så trött att jag inte vet varken in eller hur men snygg är jag, like everyday all year long muuffaaakkkaa! Iallafall, känns riktigt skönt att det är helg efter denna dag, för jag vill kunna sova till nio istället för till kvart i sju. Jag skulle behöva en massage, someone? Äsch, idag ska jag luncha på stan för jag glömde min matlåda på jobbet, kanske en sallad på stan eller varför inte en fet jävla hamburgare? Får se vad det blir för moi. Ska nog packa lite i helgen med, det går snabbt nu, om bara tre veckor så flyttar jag och mom in till Kalmar. Spännande. Det var länge sen jag bodde hemma på heltid. men men, nu kom jag nästan bort i tankarna och höll på att somna framför datorn så lite kallt vatten skulle inte sitta fel.

Ska se om jag kanske kan klura ut hur man mobilbloggar, det märker ni iståfall under dagen.

Välkomna alla nya =) Hope you like it, love it, hate it, whatever, just enjoy it. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0