Det var en gång en gång, och den var sandad!

Skål och grattis hade jag sagt om du fyllde år men det gör du väl inte? Nu sitter jag inne vid mom och skriver lite skit som vanligt. Jag väntar på att house skall börja på tv, jag gillar den där haltande saken alltså. Idag fick jag min lägenhets nyckel, sjukt skum känsla! Mitt namn står i trapphuset och på brevlådan! COOL!  Nej men endå, jag måste in och packa egentligen men what the fuck det ordnar sig, jag hinner väl imorgon?! Jobb dagen idag har varit bra, vi har pratat mycket om kärlek idag och jag har verkligen kommit fram till att jag IKKE =D ska ha en "gubbajävel" förens jag själv är en kärringjävel! Jag måste till STOCKHOLM SNAR. Min skalle saknar hår. Jag har iallafall en säng jag får sova i när jag väl landar i THE BIG S! Äsch, nu ska jag...... hitta på något att göra.




PUSS!


Kommentarer
Postat av: du vet men

Lever du ??

2009-05-27 @ 01:30:44

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0