Älskar, älskar inte?


(låter är en personlig favorit, mycket känslor kring denna låt)

Min nyårslöfte är ju att jag skall vara singel till dess att jag är 23, än så länge har jag inga problem whats so ever. Det är kul att kunna flirta och busa (barntillåtet) utan att det ska behöva leda till någonting. Jag menar, det är lättare att inte svara i telefonen nu än det var för något år sen, nu vet jag vad jag vill ha och inte vill ha. Och en 5 i 3 ragg är ingenting att grubbla över. BORT! 

men iaf, får se hur det blir i sommar, jag är en liten slyna när det gäller kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0