Snabb update

Tjänna mors mina gäddor. äntligen så har jag chans att skriva lite om det som har hänt dom senaste dagarna hos mig på Gotland.
Jag har faktiskt tagit det lugnt för det mesta för jag har varit väldigt trött i kroppen, men i Fredags fick det vara nog med sängs liggandet så jag och Denize bestämde oss för att dra ner till krogen och dansa lite. Lite dans blev det inte utan det blev sjukt mycket dans. Grattade Elin som fyllde år. Och hade jätte trevligt bara.
Therese kom hem igår och det känns skönt att hon är hemma igen trots att jag åker tillbaka till Öland imorgon.

Jag vet inte om man kan säga att det har hänt så mycket för det har det faktiskt inte..
Jag saknar mina katter och min familj! Det ska bli skönt att komma hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0