Minnen dör aldrig



Jag avundas er som skall ta studenten i år. Det var den bästa dagen i mitt liv och jag har mina underbara klasskompisar att tacka för det. Vi hade tur med vädret och allting var toppen. Kunde inte önskat mig något annat över huvudtaget. Det enda jag önskar jag kunde ändra på var att jag inte hade glömt Kameran hemma. Men minnerna finns i mitt hjärta och mina minnen dör aldrig. Det var det roligaste och mest befriande jag varit med om. Helt underbart. Det sorliga är att allting tog slut efter studenten trots att vi lovade att det inte skulle göra det. Jag vill dra ihop en klass återträff till sommaren. Ska kolla med några om dom är på för det hade varit så sjukt kul.



Bild från mösspåtagningen, en underbar kväll med grillning, kubb och fest.



 
Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för imorgon tänke jag rensa lite i mina rabatter(stavasdetså?) , hoppas mamma kan hjälpa till?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0