Jag är grymt besviken

Home sweet home.
Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag och det är för att jag har varit hos min syster. Jag har bestämt mig för att inte blogga om jag inte har någonting att bloggaom, så 3-4 inlägg om dagen blir det inte längre för jag skriver endå ingenting intressant. men iaf, Igår så var det Lets Dance final och jag måste säga att jag är grymt besviken. Det var helt klart fel par som vann. Q och M kom förbi sent med typ 20 filmer men ingen film blev sedd vi spelade vem vill bli miljonär istället och jag kom fram till att jag verkligen inte är allmänbildad. Nu för en stund sen kom jag hem ifrån Färjestaden där jag varit med Nadine och hon har handlat massa kläder. Jag fick 4 ringar av henne vilket jag tycker är generöst! Tack. Jag är så sjukt hungrig så jag ska in till mamma och laga mat för jag har ingenting som är ätbart enligt mig. Skall visa vad jag fått i brevlådan senare med men först mat.


Hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0