Its pain in the ass

Sitter hemma hos Denize och har precis stoppat i mig en sallad. as gott verkligen. Snart skall vi fika lite. Och hennes underbart fina son sitter bredvid mig i sin sittstol och smutttar on the nappis.. So cute. Vi var och handlade lite fika, jag vill bara dricka  upp min Cola.. last night var jag pa birthday party hos Tobbe. det var trevligt faktiskt. feelt like old times. Sitter just nu vid en dator som inte har alfabetets sista bokst'ver. So jag skriver lite svengelska.. men det klarar ni nog av.. its pain in the ass so im not gonna keep on doing it..


man kan inte vara borta en vecka utan att folk drabbas av panik! jobbigt.

Pussna


Kommentarer
Postat av: Carolina

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =)

2009-03-14 @ 15:11:36
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0