Bild update

Dag 1 med Therese. the one for me!



 Då var det dags för fest. Och mina fötter blödde när jag kom hem, fy satan va vi hade dansat.


Dag nr tre efter att ha legat bakis en hel dag så vågade man sig ut och träffa vänner.
Stötte jag på en mys katt som ville ha min klubba, men det fick hon inte.


Nu sitter jag och Therese barnvakt. Jag blev as glad när Therese berättade att man kunde sätta i  kamera minnet i datorn och ladda upp bilder, så här har ni lite. bättre update någon anna dag när jag har tillgång till dator. Nu ska jag fortsätta kolla på film.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

nice blog :) hugs Delanie!

2009-03-03 @ 11:13:01
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: jannicke

så Jävla läcker stjärt jag har :P

2009-03-03 @ 17:01:12
URL: http://jannnicke

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0