Bättre sent ...

....än aldrig.
Vaknade av ett sms från mamma där det stod att hon höll på att fixa trädgården. Jag rullade ur sängen och drog på mig kläder för att hjälpa till. Jag trodde inte att det var så mycket ogräs som det faktiskt var.  Puh, jag och mamma kämpade som galningar ute i min trädgård. Det var vi två mot ogräset. Pinnar och jord i ögonen lyckades jag att få, mamma brände tummen på en brännessla. Vi grävde upp massor med snödroppar och planterade om dom och  höll på hur länge som helt. Fikade i solen gjorde vi med. Riktigt mysigt. men sen började det dugga och solen försvann och nu små snöar det. Inte bra över huvud taget, jag vill ha vår nu nu nu!
Fick i mig en riktigt god kyckling gryta för en stund sen inne vid mamma, mums. Nu är jag klar för idag med trädgårds fixande men det är långt klar innan den är perfekt för mig.



Nu ska jag försöka fixa min msn för det strular som bara den. depp!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hehe söt du är, kul att någon uppskattar min ärlighet iaf.

Hoppas allt är bra med dig vännen.

Puss

2009-03-23 @ 16:32:46
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0