att klippa häcken

God Morgon, Det är så härligt när man tittar ut genom fönstret och ser blå himmel och sol! Vår vår vår I love it! Hade jag fått bestämma själv så hade jag fortfarande sovit men grannen min har bestämt sig för att klippa häcken så med det ljudet den såg-grejan ger ifrån sig så kan man inte sova..

Senare idag så skall jag nerförbi systers lägenhet och kolla till hennes katter eftersom jag är kattvakt denna helg. Lika tråkigt som det låter faktiskt! Men, vad gör man inte för dom små liven.

Nu är det frukost för mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0