Bad och blåst

Hej! Hemma nu efter att ha varit på stranden.Gick tidigare från jobb för jag behövdes inte. grabbarna grus plockade upp mig och vi åkte över bron och parkerade på stranden. Det blåste som satan men det var skönt när man la sig ner. Jag tror jag gjorde ungefär 10 bikinibyten under dagen. Vi spelade vollyboll med, mot några gräbs. Åt mat och BADADE. Det var sjukt kallt först men efter ett tag var det bara roligt! Bada bada bada! Nu har jag duschat varmt och ska slänga på mig mjukiskläderna och bara njuta av att vara ensam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0