Lördag och Sveriges underbara national dag....

.... Jag vill fria, har inte hunnit köpa en flaga,SKAMLIGT! Jag älskar Sverige!


God morgon. Jag är helt slut. Igår blev det fest på Öland, åkte bussen dit och hade jätte trevligt. Nytt folk(blondt folk) är alltid kul(jag ljuger)! Kvällen började med grillning men, jag åt inte(konstigt jag vet). Sen var det dricka som gällde, allsång på skansen sattes igång och jag hjälpte till att första trumhinnor på ett hörn. Jag försökte få med alla in till stan och gå ut på krogen och jag lyckades, sen åkte jag hem istället haha! Jag är så snäll. Anyway här kommer lite bilder! Enjoy


Johanna som stolt visar upp....sin telefon?! haha


Mina två svinheads, Utan dom hade jag dött!


Födelsedagsbarnet, Jessica. Grattis på Födelsedagen Lady!

Vi vann allsång på skansen men jag kommer inte ihåg vad S:et står för?


Jag tog någons drink, haha


Bästaa pungråttan i hela världen!


Här har vi The one and only(Jag), sen har vi Qvibbson och hans Jessica!



Jag och min karborrebans kompis Mattttaaas =D


Jag ville verkligen ha ett bra kort på treon...


.......hahahaha men det fick jag aldrig.. Att jag alltid ska behöva tvinga folk (undra vad det beror på) haha!


Haha såg precis att jag antingen gör det där förbaskade pussmunnen eller skriver på alla kort jag är med på. Måste byta min så fort en kamera kommer fram alltså, detta fungerar inte längre!!!


Kommentarer
Postat av: johanna nylander

jag är blond på ett bra sätt! wazzuuuuup!

2009-06-10 @ 01:14:08

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0