En underbart strand dag!

Efter att jag och Mika hade spelat lite basket och ätit varsin glass i solen så ringde vi Qviberg för att kolla läget. Läget var BAD på öland. Så vi åkte dit. BAD blev det då inte för mig för det var alldeles för kallt i vattnet, men sola och mysa kan man alltid göra. Beställde mat, HAMBURGARE! Jag och Jessica gick till köpstan och köpte en boll, sen var det vollyboll för hela slanten, Jag är helt slut i kroppen och mina ben ömmar samt att min tutte är mosad! Jag försökte slå över bollen och fick grus i näsan. KUL KUL KUL =) Underbart härlig dag och jag hoppas på många många fler.


Är man inte för vacker eller?!


Swwwuuussh!  Perfect.


Jessi i bilen på väg till Öland


Strandis, underbart sommarväder. i love love love.


MAAAAAAT! Behöver jag säga mera?


Match muffaakkaa!


The love birds!


Älskar solnedgångar


Match på G



Vilopause på G, jag dog! UTMATTAD!


GULLIIII!


Vi körde en liten turnering, jag på tvåaa!


Gissa vem som kom på första plats!!!


Kommentarer
Postat av: nattiswallin.blogg.se

Haha Mireille seriöst hur fan fick du grus i näsan!?Hur lyckas du med allt? haha

2009-06-22 @ 23:45:27
URL: http://nattiswallin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Uuunderbart vacker är du :)

Superfina bilder!

2009-06-23 @ 00:25:36
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0