Solen gör mig pirrig i magen!

En dag som denna önskar man att man var arbetslös och miljonär. Fy satan vad det har varit varmt! Har stått inne näst intill hela dagen. Sprang ut när det inte var några kunder i butiken och solade ansiktet lite(man behöver solsken för att må bra). Tog bussen hem och gick av en busshållplats för tidigt för att kunna njuta lite! Jag älskar att det är sommar och VARMT!
Imorgon är jag ledig och Berndt fyller år! Så vi ska åka över till Öland för att fira lite, hipp hipp! Innan det ska jag till arbetsförmedlingen och ringa lite samtal hit och dit, Ledig sa jag va??!
Kanske badar med? Får se får se!


Jag vill spela basket, men inte ensam! Någon?

Hörde den här låten på jobbet idag och jag bara kände lukten av Turkiet och känslan av att jag stod i vardagsrummet och dansade på golvet medans jag gjorde mig iordning för att dra ut. Jag hörde musken, bilarna och havet, Det var nära att jag sa Merhaba till en kund, men låten tog slut och TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN KOM JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0