Sol hela dagen!

Hojt, jag kom hem för en stund sen från basketplanen. Jag har lirat lite själv. Spelade i ungefär en timme och det känns riktigt skönt. Ute blåser det ljumma vindar så det var ingen direkt plåga att spela basket ikväll. Jag ska hoppa in i duschen och duscha kallt med tanke på att jag bränt mig på ryggen idag när vi var på Öland och firade Berndt! Hade förövrigt jätte trevligt hos Berndt. Kul med ansikten man inte sett på länge! God mat,efterrätt och gott vin!

Imorgon jobbar jag igen, jag öppnar! Så jag ska lägga mig efter duschen hade jag tänkt.
Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag!
Puss



Solar lite i väntan på bättre tider


Födelsedags gossen och Liza!






Satt med ryggen i solen, inte det bästa precis men det är ju så skönt när det värmer!


Sen får man ju stå ut med en fet solrand(bilder gör den inte rättvis) och riktigt mycket smärta, men är det sommar och sol så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0