Mitt internet är segt och jävligt.

Hej.
Lång dag. Segt internet! Vaknade och hörde att det pratades på radio om "bästa Michel J minne". Tänkte inte inte mer på det. Kom till jobbet en timme för tidigt. Gick till konsum och köpte jordgubbar. Kollade tidningarna som vanligt. DÖD?! VA! Det är helt sjukt. The king of pop! Jag blev ledsen alltså.. Allt hat den människan har fått stått ut med! Kärlek till honom! Stängde idag, halv 7..älskar när kunder kommer fem minuter innan stängning!
Imorgon slutar jag tre och vad jag har förstått så ska jag till stranden då men Qviberg är så jävla seg på sms så jag får PANIK. Vill veta vad som händer!!!

NU SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0