Mireille Diva Fernlund!

älskling! Jag är helt jävla slut alltså. Tror att jag ska äta något snart, är smått hungrig, IGEN! Fan va jag äter hela tiden. Imorgon börjar jobbandet igen. Det ska bli skönt, jag har lätt för att hamna i en situation där jag inte vill jobba bara för att jag mår bra av att leva sommarliv men det får jag inte vänja mig vid! Inte till 100% iallafall.

Glöm inte bort att jag heter DIVA i mellannamn bitch!

Nu ska jag äta sallad och kolla på 40 år och fortfarande oskuld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0