Midsommar

Glad midsommar på er min älskliiiiiiiiiiingar!
Jag har varit uppe ett tag redan. Har varit och handlat mat till grillningen ikväll, åkte till Citygross där min Mika jobbar. Skulle förbi systememt med och kan ni tänka er, Dom dumma jävlarna har stängt. VEM FAN HAR STÄNGT PÅ MIDSOMMAR AFTON OM MAN HETER SYSTEMET I FÖRNAMN!? Så jag har lite små panik nu för jag har ingenting att festa till det med ikväll. Men det får väl bli en nykter midsommar(FY), att jag alltid ska lyckas vara ute försent. Jag försöker få tag på Qviberg med eftersom jag har min picknick korg redo att axa iväg med!

Hoppas bara på att jag inte ska behöva bli irriterad och förlora humöret idag. PMS är inte roligt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0