Klappa händerna....

Hej! Im alive! Idag har varit en skön dag. Jag är jätte trött men jag hoppas på att det blir lite basket spel senare. Jag ska snart hoppa in i duschen och raka benen, hatar att raka benen men det måste göras för jag HATAR hår. Pratade med Qvibbsson förut och på Lördag är det strandis med badbollen som gäller! Det ska bli kul! Jag har köpt en ny bikiniöverdel, det är chockrosa. Mycket fint, men det är en sån nippel shower så jag vet inte riktigt hur jag ska göra haha! Behöver svarta badbyxer till den med.. jaja..

Idag är det "konsert" i stan, orkar man eller inte? Hade ju varit mysigt.

Jag orkar inte tänka. Jag är trött och rastlös!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0