jobb jobb job im loving it!

God morgon! Jag är en väldigt morgontrött människa men nu är jag uppe och jag börjar jobba om en timma. Ska få skjuss till stan idag, SKÖNT! Hinner inte skriva allt för mycket för jag har rätt så bråttom. Ska fixa håret och kleta på lite makeup! Vet inte hur länge jag jobbar idag, till typ 4 så jag måste höra av mig till Mikis som tror jag slutar 2. Ikväll kanske det blir fest på Öland om Mika vill vet, Helt upp till henne! Ha lite att stå i faktiskt ser jag nu. Nej jobb först och främst.


PUSS!




För exakt ett år sen var det den lyckligaste dagen i mitt liv samtidigt som den sorgligaste.  Ett helt år! Vad fan har man  hunnit gjort för nytta egentligen? Jag vill ta studenten igen igen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0