Jobb dag idag.

God morgon, nu har jag vaknat till liv på riktigt, Tvättat ansiktet och skall snart fixa håret. Idag skiner solen och himlen är blå, UNDERBART att man ska stå i en affär hela dagen!? Äsch, det kommer fler soliga dagar. Jag får skjuss till jobbet idag(vilket lyckoOST jag är). Jag vet inte om jag ska åka buss eller bil hem, tror nog att det blir buss, läskigt! Ikväll ska jag och Mika gå på promenad. Vet inte alls om det ska vara en powerwalk eller bara promenad i kvarteret haha! Vi får se.
Nej nu ska jag fixa håret.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0