Jag är anställd!

Hej på er.
KAN NI TÄNKA ER, jag har klarat av min första arbetsdag. Känns riktigt bra och jag älskar när jag kan göra en kund nöjd. Dom förgyller hela min dag när dom blir så glada över att fått hjälpen att hitta rätt. Åkte bussen hem, jag kan erkänna att jag var lite nojig ett tag att jag inte skulle gå av vid rätt hållplats så jag smsa mom som hjälpte mig komma rätt. Möttes av SPÖREGN när jag klev av bussen. Men efter regn kommer solsken. Jag funderar på att ta en långt varmt bad( jag ljuger, jag avskyr att bada i badkar) eller kanske en lång varm dusch? Ja dusch får det blir. Hörs senare.

PUSS!

September

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0