hej

Halloj, Det är helt sjukt att jag inte kan sova längre än till MAX 10 nu för tiden, Jag somnade runt två igår och vaknade halv nio och var pigg som en nötkärna. Helt sjukt, anyho. Igår blev det inget festande utan jag cyklade hem till Mika istället och kollade på film och käkade mackor, det är så skönt att vi är grannar nu. På måndag ska hon bjuda mig på middag =D jag ÄLSKAR mat!! Hemma så kollade jag och Nadine på youtube på massor med roliga klipp, skrattade och Nadine tog lite kort. Sen blev det sent och vi gick och la oss.


Nadines tunga är sjukt lång och sjukt läskig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0