En vanlig eftermiddag med Mika

Gick tidigare från jobbet då det inte fanns en människa som villa ha en ny bh, gick på stan i någon timme och bara kollade på kläder inför rean som drar igån på måndag! Funderade på att köpa en kopp kaffe men jag köpte en tröja istället. Åkte hem till Mika, gjorde smoothis(ellervafandetnuheter) As gott med bär och sånt men jag är ju allergisk mot banan och mina mage har krampat ordentligt men nu börjar det lugna ner sig. Oj va mycket jag skriver nu ska jag sluta!



Kolla så underbar min Mika är! Kommer hem från jobbet och hon öser godsaker på mig!


Utan dig hade mitt liv varit vanligt och vanligt är tråkigt! You rock baby!


Så gott det var men jag är allergisk mot Banan och min mage känner av det nu(krampiskramp! AJ)


Min nya tröja från Lindex! ÄLskar älskar älskar den. BILLIG 49.90!

Jag tror jag har köpt världens mysigaste tröja! Nu längtar jag till vintern


Det gör till och med min rumpa snygg!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0