Cirkus ikväll!

Hej babes, hur mår ni? Jag mår bra. Var riktigt trött när jag vaknade kanske för att jag blev väckt av gräsklipparmannen utanför fönstret, INTE populärt. Anyway, Jag har målat om mina naglar idag, så jag har lite problem med att skriva just nu. Men gör det iallafall! Efter jobbet så ska jag och Mika på Cirkus, KUL KUL KUL, Det var så länge sen jag var på cirkus. Jag ÄLSKAR cirkus.  Idag är inte heller vilket dag som helst, utan det är MAMIS födelsedag. Grattis Grattis!

Nu måste jag äta frukost och klä på mig.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till henne :)



Hur fasen vågar du gå på cirkus?! Det är liksom clownernas hem... Usch!

2009-06-15 @ 11:13:23
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0