Yes, i can!

Hej!, Hur mår ni? Jag har ONT I MAGEN, sen så undrar jag var Mika har tagit vägen?! Sitter och försöker övertala min vän att inte pierca sig i läppen, lite mycket EMO varning där alltså.  Får se om han lyssnar på mig eller inte!?(han brukar inte göra det) men man får ju hoppas för hans egen skull. Iallafall, imorgon är jag ledig och jag vill sola och bada, kan det bara inte bli fint väder????? SVERIGE KOM IGEN!

Äsch..




Kleo, allt för söt lite misse alltså! Nu börjar hon släppa loss lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0