Working 9(11) to 5..

God Morgon!
Idag har jag huvudvärk!!!! Men ska ta mig en tablett innan jag går till bussen! Jobbar sent idag med men det gör mig ingenting.. Har ingenting att skriva som VANLIGT! Föresten, går berättade jag för mr Q att vi ska flytta mitt piano hit till Kalmar från Öland! Så vi ska åka till Öland någon dag och test lyfta det så vi ser vad det väger och hur man kan bära de! KUL! Jag måste bara köpa selen först för jag har ingen lust att förstöra min rygg mer än vad den redan är förstörd!


FRUKOST, BUSS, JOBB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0